sobota 9. března 2019

Den 08, Long My - Cam Tho, 79 Km

Ráno Dtto, jen obměna, bageta Banh Mi. Zase je hezky, nemůžeme se nabažit Delty a asijského léta. Dnes je to o banánovnících, jsou všude, promíšeny s ostatní hustou vegetací. Připadáme si jako v botanické zahradě. Cesta nás vede většinou ve stínu vegetace, moc příjemné.







Projíždíme městečky, často s ohromnými bulváry s osmiproudými ulicemi, zřejmě určenými pro komunistické oslavy (běžná silnice se náhle rozšíří do 8 mi proudů a po půl kilometru opět úzká cesta..). Všude po cestě místní suší (praží) rýži přímo na silnici.


Polední žár přečkáváme nad žabími stehýnky s rýží, 4 mi Heinekeny a 2 litry zeleného čaje a samozřejmě nad kafem na závěr uvelebeni v houpacích sítích.







K večeru došlapeme k vyhlášené kakaové zahradě Vườn Ca Cao Mười Cương, ale mají již zavřeno, takže ji dáme zítra. Ubytováváme se v krásném resortu bambusáků Ivory bamboo resort,






úžasná večeře (jarní závitky, houby, tofu, špenátové listy, fazolky, rýže).


3 komentáře:

  1. Suseni ryze na silnicich je vskutku zajimave! No vy si uzivate! To je normalne gurmansky raj! Navic svacinky k volnemu odberu (banany)....

    OdpovědětVymazat
  2. Suseni ryze na silnicich je vskutku zajimave! No vy si uzivate! To je normalne gurmansky raj! Navic svacinky k volnemu odberu (banany)....

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravi Julie..
    Nevim, proc jsem uvedena jako unknown, kdyz jsem zadavala gmail....

    OdpovědětVymazat

Den 14, Phú Quoc, 19 Km

Ráno potmě dojíždíme do přístavu, naložení kol a motorek probíhá do zadní části lodi, je to super rychlý člun pro cca 500 pasažérů, nejrych...